Donnerstag, 9. Dezember 2010

Eine Vintage Karte / a vintage card

Ich liebe es ja mich an verschiedenen Stilen zu probieren und so kommt dann auch sowas:

I love to test differnet kinds of style for cards and so I made this card:



crafts for eternity - sketch
sukkersött- vintage card
carft your passion - anything goes
wild orchid

Kommentare:

  1. ich liebe magnolia(deinen letzten post)...aber vintage lieb ich auch...schwärm deine letzten karten alle..ja allesamt nur"schön"
    LG Anca

    AntwortenLöschen
  2. Die ist soooo schön. Du hast für die Vintagekarten echt ein supertolles Gespür.

    Liebe Grüße
    Silvia

    AntwortenLöschen
  3. Wow...Your card is amazing, Franca!! I love the vintage feeling this card gives me and beautiful papers you have used!
    Good luck in this week challenge at Sukkersött!!
    Hugs, Wenche :0)

    AntwortenLöschen
  4. Franca this is just gorgeous! Thanks for joining us at C4E this week.

    AntwortenLöschen
  5. fabulous card thanks for joining us at c4e this week hugs x

    AntwortenLöschen
  6. Zauberhaft Franca, wunderschön gestaltet.

    Liebe Grüße
    von Anke

    AntwortenLöschen
  7. Franca, this is awesome! Wow! What a fabulous vintage card! Thanks so much for playing along with us in our "anything goes" challenge at Craft Your Passion. Good Luck in the draw!

    AntwortenLöschen
  8. wuuuuuuuuunderschööööööööööööööön
    Kati

    AntwortenLöschen