Montag, 2. August 2010

Mir war heute blümerant....schon wieder

Die erste Karte ist so gar nicht meine Fall (wegen der Farben)....

die Farben sind nach Paperminutes (rosa - flieder - senfgrün - weiß)
der Sketch ist von EAC:



die zweite sagt mir da schon eher zu.

die Farben sind nach ColorThrowDown,
der Sketch ist von Priscillastyles,
My Time to craft will Karos
Simon says stamp will Punkte


Nachdem ich das grauselige Foto gesehn habe, habe ich mich entschlossen die Rosen noch mit Glossy Accents zu überziehen, da mache ich dann später noch ein neues Foto....schämm

Liebe Grüße und eine wundervolle Woche

Franca

Kommentare:

  1. Also ich find sowohl die erste als auch die zweite ganz toll! Wirklich sehr schöne Werke.

    Lg Sandra

    AntwortenLöschen
  2. Franca, what a beautiful card for the Midnight Madness Sketch Challenge this week! Your flowers are so beautiful and I love your choice of papers and colors.

    Thanks SO MUCH for joining the Midnight Madness Sketch Challenge, and I hope you can come and play along with us again next week!

    Hugs
    pam
    MMSC-GD

    AntwortenLöschen
  3. Hello Franca - this is gorgeous! I love those flowers, you have coloured them beautifully! I love the idea of them being glossy! Great take on the sketch! Love it! Thank you for playing along with the Midnight Madness Sketch Challenge. We love to see your creations and value your support! Love to see you again next week! {{hugs}}}
    Linda MMSC Design Team

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful flowers! Thanks for joining us for the Color Throwdown!

    AntwortenLöschen
  5. WOW! Very pretty flowers. I love the swiss dot paper too. Great coloring as well. Thanks for joining us this week at Midnight Madness. I hope to see you back again soon!

    Holly
    MMSC-GD

    AntwortenLöschen
  6. also ich weiß n icht, was du hast, die Paperminuteskarte ist genauso toll wie die andere!! Großartig gemeistert diese Farbchallenge.

    LG, Heike

    AntwortenLöschen
  7. My favorite is the pink birthday card - I haven't used that set in forever but I love how you did all of your layers - just beautiful!

    Good to visit you again! I have some blog candy this week myself. :)

    AntwortenLöschen