Sonntag, 7. März 2010

Mal wieder ein paar Sachen....

Vielleicht hat der eine oder andere ja mal vorbeigeschaut und mich vermisst.
Es geht hier im Moment sehr wild zu und ich hatte auch nicht wirklich den Antrieb zum basteln...
Ich glaube ich brauch Sonne.....

Das scheint sie auch gemerkt zu haben, denn heute ist hier strahlender Sonnenschein und so gibt es auch gleich was zu sehen:

Mal wieder was SU-lastiges....


und ein passendes MitgliederTag:



Dann habe ich bei den Bastelelfen bei einer Wichtelei mitgemacht:
Es ging um ein WOJ- Wichteln (Karte und Lesezeichen)




Der Sketch ist von Midnight Madness Challenge

Dana war mein Wichtelkind und wer ihre Colorationen kennt, der weiß wie schwierig ich es mir machen wollte....



Ich mag ihre Sachen sehr gerne und wollte ihr eine Freude machen. Ich denke die Sachen haben ihr gefallen.

Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Liebe Franca,

    erst einmal ganz lieben Dank für deinen netten Kommentar auf meinem Blog *malfestdrück*. Ich wünsche dir ganz viel Sonnenschein, viel Wärme und auch Ruhe, dann kommen auch die Energien wieder!

    Deine Arbeiten sind wieder sehr schön geworden, vor allem die beiden letzten. Wunderschön ist deine Karte, da stimmt einfach alles!

    Ganz liebe Grüße und noch einen schönen Sonntag,
    Birgit

    AntwortenLöschen
  2. Mensch, was für zauberhafte Sachen du da zeigst!!! Diese SU Blume ist ja der Hit!!

    AntwortenLöschen
  3. Hi Franca - I love this gorgeous WOJ card! Your colors are so soft and work so well with your image! Love the butterflies and flowers too - they are gorgeous! LOVE IT! We are glad you are able to play along with the Midnight Madness Sketch Challenge this week, your cards inspire us! We would love to see you again next week! (((hugs)))
    Linda MMSC Design Team

    AntwortenLöschen
  4. Franca your Midnight Madness card is just gorgeous. You have colored and shaded to perfection. Beautiful design elements and wonderful embellishments. Simply charming. Thanks for playing along with us at the Midnight Madness Sketch Challenge.

    Bear Hugs,
    Carol :o}
    Midnight Madness Design Team

    AntwortenLöschen
  5. Franca, I know just what you mean about the sun. Makes everything feel better does not it? WOJ Your card is stunning. I love the very soft color pallet you chose. The Flowrs pierced background and the border are lovely finishing touches to an already pretty card. Thanks for sharing your card with us this week at MMSC.

    Take Care
    Sue
    March MMSC Guest

    AntwortenLöschen
  6. BEAUTIFUL sketch card..I adore the image and those flowers/butterfly combo is fantastic.. Well done using the sketch {{{clap clap clap}}}
    Thank you so much for your participating in our challenges. Lots of cool things happening on the Midnight Madness blog right now... Sneak Peek Plus, a BIG announcement will be revealed shortly :)
    Priscilla (MMSC Hostess)

    AntwortenLöschen
  7. Wow! all of these cards are so beautifully feminine. I love the soft pinks and pearlescent shine on all of these. Thanks for playing along with us at MMSC. :)
    Michelle MMDT

    AntwortenLöschen
  8. Wow!! You sure have been busy creating beautiful cards!! They are all so soft and elegant!! Love the WOJ card you created with the MMSC sketch. What an awesome take on the sketch with so many awesome details. Thanks for playing with us at MMSC this week!!

    AntwortenLöschen
  9. Wow die Karten sind super!!! Die Abdrücke sind schon traumhaft. Wirklich eine tolle Arbeit!!!
    LG Carmen

    AntwortenLöschen